Saturday 6 October 2012

ombak :)

Aku termenung bila melihat ombak ,, terasa nyaman seketika ,, :) aku teringat kenangan lame ,, kenape mesti dia ? kenape tak ade lelaki yang lain ?? kenape aku sayang dia ?? kenape ? wahh ! jiwang kann ,, hahah xD ,, saje je nak berdrama kejap ,, ngah bosan duduk dekat PD nie ,, hehee ^^ ,, aku boleh jadi lagi jiwang sebenarnye ,,, tapi malas laa ,, nanti orang geli plak bile bace ,, haha ^^ ,, dekat PD hari nie ,, agak ramai laa jugak orang ,, yang cantik ade ,, yang comel ade ,, yang kachak ade ,, yang hensem ponn ade ,, tapi ,, tak ade seorang jejake yang setia >< wohhhh ! so bored laa ann ,, hehe ,, kalaw laa dia ade kat sisi aku skunk nie ,, teman kan aku ,, kan bestt ,, :) dapay tenung muke dia lame-2 ,, tenung mate dia lame-2 .. <3 wahh ! sweet sangat ann ,, haha ,, ^^ ,, kenape aku pilih dia ?? hmm ,, ntah laa , dh hati kate sayang and suke ann ,, walaw ape pon yang terjadi ,, aku harap sangat dia faham aku ^^ ,, hee ,, kalaw bolehh ,, nak kekal ngan dia ,, aku just mampu merancang ,, tapi allah yang menentukannyee <3 ,, yeahhh ^^

#gadis ceriaa selalu#

No comments:

Post a Comment