Sunday 5 August 2012

Hati :)

Bila hati dah terdetik kata cinta ,, semua bende nak buat bagi bahagiakan dia :) tapi , cinta ade juga limit dia :) ,, jangan lebih-2 sudah laa ,, kalaw keluar ,, biar lah beramai-ramai ,, supaye tak akan ade orang yang ketiga :) ,, bergaul bia lah ade batasnye ^^ ,, kadang-2 aku terfikir ,, kenape aku bercinta ,, sedangkan ibu dan ayah aku larang bende tuu :) ,, tapi kata hati menjawab ,, mungkin aku kurang diberi perhatian secukopnye , kasih sayang , kehendak aku ,, tapi ,, aku harap , dia boleh jadi yang terbaik buat aku ,, tak macam lelaki lain yang pernah aku kenal sebelom nie :') ,, aku nak dia yang terakhir ,, aku harap dia faham perangai aku macam mane , dan dapat terime aku dengan seadenye :) ,, tak semua manusia sempurne ,, mesty ade kekurangan dn kelebihan masing-2 ,, kite tak sepatotnye buruk sangke kepade seseorang ,, sejahat mane pon dia ,, seburok mane ponn dia ,, allah sentiase bukak kan pintu hati dia untuk dia berubah :) ,, so ,, kite tak sepatutnye menghine seseorang ,, ape yang perlu kite buat ,, hanye lah berdoa untuk dia ,, supaye tuhan bukak kan mate dia ,, dn memberi dia pilihan ,, antare yang baik , ataw pon burok :) ,, jika baik lah pilihan dia ,, insyaallah ,, baik lah dia .. jika jahat yang dia pilih ,, make jahat lah dia :) ,, jadi ,, renung-2 kan laa yeww :) ,, dn selamat beramal .. hehee ^^ ,, kite hanyelah manusia yang lemah ,, ingin mencari kebenaran ,, bukan kesalahan :)

No comments:

Post a Comment